zaterdag 13 november 2010

Nieuws van ons



Hei hei allemaal ,

Hier zijn we nog even met wat nagekomen nieuws.
De buurman heeft besloten dat hij een carport aan ons huis gaat bouwen zodat onze auto van de winter sneeuw en ijsvrij kan staan.
En het andere goede nieuws is.....we hebben toestemming gekregen om een hut op het terrein te bouwen dan wel neerzetten. We weten niet in welk tijdsbestek want we hebben veel te doen en het geldboompje moet ook nog even groeien. Maar nu kunnen jullie allemaal komen als jullie willen , wel om de beurt anders moeten we gaan stapelen.

Fijn weekend allemaal. Groetjes van ons.

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!!
    En wat toch heerlijk dat het allemaal zo mooi loopt!

    Baas Ron even lief aankijken? Elke week een heerlijke boterkoek mee voor de huttenbaas? Helpt vast!! :-))

    Elke dag hebben we meer zin om langs te komen. We zijn erg blij voor jullie.
    En leuk die foto's!

    Liefs en dikke smok uit Roden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk dat je er ruimte bij mag bouwen.
    je weet als je van het zomer hulp nodig hebt, we heel graag komen.
    De familie uit Roden wil ook vast wel meehelpen(haha)

    Liefs en een dikke kus uit Assen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk, we zijn niet anders gewend bij de slavendrijvers! Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!
    Ron en Marja zijn zelfs inzetbaar als maatschappelijke stage, dus dat komt helemaal goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo ronald en Marja,
    Jullie nieuwe stekkie ziet er goed uit!!
    Je hebt het toch weer voor elkaar, echte doordouwers.
    Vraagje: is julie emailadres hetzelfde gebleven?


    Cintha en Henk uit hoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey hey luitjes,
    Dus jullie hebben al weer sneeuw?
    Nou hier was het vandaag alweer gesmolten
    gr Bert.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cintha , ons mailadres is nog steeds hetzelfde.

    Bert , zoveel sneeuw hebben we niet liggen. Na die ene keer is er geen sneeuw meer gevallen.
    Wel heel koud geweest , rond de - 22 graden met een koude harde oostenwind.

    Groeten uit Begna.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ronald en Marja,

    Wat wonen jullie mooi in Noorwegen en wat een leuke paarden! Ik heb zelfs sinds kort een eigen paard en zo wonen lijkt me wel wat haha! Maar jullie vragen je vast af wie ik ben.. ik ben Suzanne, jullie nichtje. Ik was op zoek naar informatie over mijn familie en daarbij kwam ik op jullie blog terecht. Ik zou het leuk vinden met jullie in contact te komen. Mijn emailadres is ik-ben-suusie@hotmail.com.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen